Quan va introduir la metodologia a l'aula els alumnes no eren molt receptius, consideravem que els colors i les activitats de producció pròpia els feien perdre el temps i no milloraven els seus resultats. Tot i amb això, es pot dir ara, una mica més avançat el curs, i a la vista de les seues llibretes, que la majoria d'ells utilitzen la llibreta interactiva de forma continuada i que el que han aprés ha repercutit al seu aprenentatge.
dimecres, 31 de gener del 2018
Les llibretes interactives a l'assignatura d'anglès II
A batxillerat, com ja hem vist a altres entrades, també podem utilitzar les llibretes interactives i la nostra companya Eva Lorente ho està fent a l'assignatura d'anglès.
Quan va introduir la metodologia a l'aula els alumnes no eren molt receptius, consideravem que els colors i les activitats de producció pròpia els feien perdre el temps i no milloraven els seus resultats. Tot i amb això, es pot dir ara, una mica més avançat el curs, i a la vista de les seues llibretes, que la majoria d'ells utilitzen la llibreta interactiva de forma continuada i que el que han aprés ha repercutit al seu aprenentatge.
Quan va introduir la metodologia a l'aula els alumnes no eren molt receptius, consideravem que els colors i les activitats de producció pròpia els feien perdre el temps i no milloraven els seus resultats. Tot i amb això, es pot dir ara, una mica més avançat el curs, i a la vista de les seues llibretes, que la majoria d'ells utilitzen la llibreta interactiva de forma continuada i que el que han aprés ha repercutit al seu aprenentatge.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada